Lokakuun kuukausikokous: muutosjohtaminen – case Puolustusvoimauudistus

PE

• maanantai | 8.10.2018
  • Helsingin Suomalainen Klubi, Kansakoulukuja 3, 5 krs. 00100 Helsinki

Kenraaliluutnantti Kim Jäämeri puhuu aiheesta muutosjohtaminen – case Puolustusvoimauudistus.

Sitovat ilmoittautumiset ja mahdolliset perumiset tiistaihin 02.10.2018 mennessä.

Kim Jäämeri

Kenraaliluutnantti Kim Jäämeri on Puolustusvoimien strategiapäällikkö. Nykyisessä tehtävässään hän vastaa pitkän tähtäimen suunnittelusta. Puolustusvoimien strategiapäällikkö vastaa myös Puolustusvoimien resurssien suunnittelusta  ja seurannasta sekä sotilaallisen kriisinhallinnan strategisesta suunnittelusta. Hänen tehtäviinsä kuuluu niin ikään ohjata Puolustusvoimien tutkimus- ja kehittämistoimintaa.

Ennen nykyistä tehtäväänsä hän toimi Ilmavoimien komentajana vuosina 2014 – 2017. Hän on ollut virkaurallaan muun muassa valtakunnallisten maanpuolustuskurssien johtaja, Satakunnan lennoston komentaja ja EU:n sotilaskomitean puheenjohtajan sotilasavustaja.

Kenraaliluutnantti Jäämeri on valmistunut lentoupseeriksi vuonna 1987 ja suorittanut F/A-18 Hornet -hävittäjäkaluston tyyppi- ja lennonopettajakoulutuksen Yhdysvalloissa. Hän on opiskellut myös Ranskan asevoimien Collège Interarmées de Défense –sotakoulussa.

********

Narikka ja mahdolliset alkoholijuomat ovat osallistujille omakustanteisia. ”No Show” -maksu 30€ aiheutuneista tarjoilukustannuksista.