Hallituksen tavoite

Hallitus on useaan otteeseen pohtinut Suomen Liikemies-Yhdistyksen toimintamuotoja. Yhdistyksen tarkoitus on sinänsä selkeästi määritelty. Sääntöjen hieman juhlavan määritelmän mukaan tehtävänä on jäsenten ”henkisen ja aineellisen edistyksen harrastaminen”. Mietittävänä on nyt ollut, miten tämä toteutuu käytännön toiminnassa.

Hallitus on lähtenyt siitä, että jäsenistö pitää korkealuokkaisen esitelmätarjonnan ylläpitämistä ensiarvoisen tärkeänä. Aiheiden ajankohtaisuuteen kiinnitetään jatkossa erityistä huomiota, ja tilaisuudet järjestetään mahdollisuuksien mukaan myös debatti-muotoisina. Yritysvierailujen ja muiden erityisohjelmien avulla syvennetään jäsenten tietoja liiketoiminnan luonteesta ja sen muutostrendeistä eri toimialoilla.

Hallituksen jäsenet

Vuosikokouksessa päätettiin, että yhdistyksen hallituksen kokoonpano pysyy kahdeksana henkilönä. Ei-erovuorossa ja hallituksessa jatkavat hallituksen jäsenet ovat Antti Seppinen, Minnaliisa Vehkala ja Jouni Riuttanen. Kaikki erovuoroiset hallituksen jäsenet jatkavat eli Anne Pollari, Mikael Karring, Johanna Hallikainen ja Juha Einesalo. Uutena hallituksessa aloitti Ani Luostarinen.

Hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Eira Vatanen.

Antti Seppinen Puheenjohtaja

Maanhankintajohtaja, osakas, Puukoti Group Oy

Jouni Riuttanen
1. varapuheenjohtaja

DI, MBA

Anne Pelttari
2. varapuheenjohtaja

KTM

Juha Einesalo

Country Manager / Head of Finland, (MBA, MEng) Bambora / Worldline Global

Ani Luostarinen

Account Manager, Nets

Minnaliisa Vehkala

Toimitusjohtaja Rymättylän Osuuspankki

Johanna Hallikainen
Hallituksen jäsen

Asiakkuusjohtaja Suomen Yrittäjät ry.

Mikael Karring

M.D., erikoiseläinlääkäri, DPH Founder Landskapsveterinär’n Ltd Oy