Hallituksen tavoite

Kuluvan vuoden aikana hallitus on useaan otteeseen pohtinut Suomen Liikemies-Yhdistyksen toimintamuotoja. Yhdistyksen tarkoitus on sinänsä selkeästi määritelty. Sääntöjen hieman juhlavan määritelmän mukaan tehtävänä on jäsenten ”henkisen ja aineellisen edistyksen harrastaminen”. Mietittävänä on nyt ollut, miten tämä toteutuu käytännön toiminnassa.

Hallitus on lähtenyt siitä, että jäsenistö pitää korkealuokkaisen esitelmätarjonnan ylläpitämistä ensiarvoisen tärkeänä. Aiheiden ajankohtaisuuteen kiinnitetään jatkossa erityistä huomiota, ja tilaisuudet järjestetään mahdollisuuksien mukaan myös debatti-muotoisina. Yritysvierailujen ja muiden erityisohjelmien avulla syvennetään jäsenten tietoja liiketoiminnan luonteesta ja sen muutostrendeistä eri toimialoilla.

Hallituksen jäsenet

Vuosikokouksessa päätettiin, että yhdistyksen hallituksen kokoonpano pysyy muuttumattomana. Erovuoroiset hallituksen jäsenet jatkavat eli Antti Seppinen, Minnaliisa Vehkala, Jouni Riuttanen ja Mia Nygård-Peltonen. Ei erovuorossa hallituksessa olivat Anne Pollari, Mikael Karring, Johanna Hallikainen ja Juha Einesalo. He jatkavat hallituksessa.

Hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Eira Vatanen.

Antti Seppinen Puheenjohtaja

Maanhankintajohtaja, osakas, Puukoti Group Oy

Anne Pollari
1. varapuheenjohtaja

KTM

Jouni Riuttanen
2. varapuheenjohtaja

Head of Urban Weather and Environment Vaisala Oyj

Juha Einesalo

Country Manager / Head of Finland, (MBA, MEng) Bambora / Worldline Global

Mia Nygård-Peltola

Consultant & Co-Founder, Finspired Partners Oy

Minnaliisa Vehkala

Toimitusjohtaja Rymättylän Osuuspankki

Johanna Hallikainen
Hallituksen jäsen

Asiakkuusjohtaja Suomen Yrittäjät ry.

Mikael Karring

M.D., erikoiseläinlääkäri, DPH Founder Landskapsveterinär’n Ltd Oy

Eira Vatanen

Hallituksen sihteeri, toiminnajohtaja, Suomen Liikemies-Yhdistys r.y.