Hallitus 2024

Hallituksen tavoite

Hallitus on useaan otteeseen pohtinut Suomen Liikemies-Yhdistyksen toimintamuotoja. Yhdistyksen tarkoitus on sinänsä selkeästi määritelty. Sääntöjen hieman juhlavan määritelmän mukaan tehtävänä on jäsenten ”henkisen ja aineellisen edistyksen harrastaminen”. Mietittävänä on nyt ollut, miten tämä toteutuu käytännön toiminnassa.

Hallitus on lähtenyt siitä, että jäsenistö pitää korkealuokkaisen esitelmätarjonnan ylläpitämistä ensiarvoisen tärkeänä. Aiheiden ajankohtaisuuteen kiinnitetään jatkossa erityistä huomiota, ja tilaisuudet järjestetään mahdollisuuksien mukaan myös debatti-muotoisina. Yritysvierailujen ja muiden erityisohjelmien avulla syvennetään jäsenten tietoja liiketoiminnan luonteesta ja sen muutostrendeistä eri toimialoilla.

Hallituksen jäsenet

Vuosikokouksessa päätettiin, että yhdistyksen hallituksen kokoonpano pysyy kahdeksana henkilönä. Hallituksen kokoonpano on Jouni Riuttanen, Minnaliisa Vehkala, Reijo Karhulahti, Johanna Hallikainen, Ani Luostarinen, Juha Einesalo sekä uusina jäseninä Marika Siniaalto ja Marko Lavikainen. Hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Eira Vatanen.

Jouni Riuttanen
Puheenjohtaja

Myynti- ja markkinointijohtaja, DI, Executive MBA

Johanna Hallikainen
1. varapuheenjohtaja

Asiakkuusjohtaja Suomen Yrittäjät ry.

Minnaliisa Vehkala
2. varapuheenjohtaja

Liiketoimintajohtaja
OP Turun Seutu, HHJ

Juha Einesalo

Country Manager / Head of Finland, (MBA, MEng) Bambora / Worldline Global

Ani Luostarinen

Account Manager, Nets

Marika Siniaalto

Perustaja, hallituksen puheenjohtaja, FM, HHJ
Susta Partners & Grapevine

Reijo Karhulahti
Hallituksen jäsen

Commercial Director, Partner, M.Sc.

Oy Stop Noise Finland Ltd

Marko Lavikainen