AIKA: maanantai 16.9.2024 klo 18-19.30. Tilaisuus jatkuu cocktailtilaisuutena.
PAIKKA: Aalto-yliopisto kauppakorkeakoulu, Ekonominaukio 1, Saastamoisen säätiön sali ja Jenny ja Antti Wihurin rahaston sali TAI etänä.
ILMOITTAUTUMINEN: 9.9.2024 klo 21 mennessä tarjoilujen vuoksi. Paikkoja on rajoitetusti.

Vuoden yritysjohtajan palkitsemisjuhla 2024

Suomen Liikemies-Yhdistyksen syyskausi käynnistyy juhlavasti, kun julkistamme Vuoden Yritysjohtajan yhteistyössä Aalto-yliopiston ja Kauppalehden kanssa.

Avauspuheenvuoron tilaisuudessa pitää Elina Björklund teemalla “Arvonlisää brändillä, tarinalla ja kuluttajaymmärryksellä – vastuullisesti”.

Tilaisuudessa palkitaan myös kaksi ansioitunutta Aalto-yliopiston opiskelijaa. Tilaisuuden juontaa Suomen Liikemies-Yhdistyksen puheenjohtaja Jouni Riuttanen. Ilta jatkuu cocktailtilaisuudella, jossa taustamusiikista vastaavat Vaskivuoren lukion opiskelijat.

Lämpimästi tervetuloa!

Bio: Elina Björklund on suomalainen liike-elämävaikuttaja, joka toimi Reiman toimitusjohtajana vuodesta 2012 vuoden 2023 loppuun saakka siirtyen sen jälkeen Reima Group Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi. Vuosien 2012-2023 aikana maailman johtava toiminnallisten lastenvaatteiden brändi Reima lähes kolminkertaisti liikevaihtonsa ja digitalisoi toimintaansa niin, että nyt myynnistä 60% tulee digitaalisten kanavien kautta. Oma verkkokauppa on toiminut kansainvälistymisen kärkenä mm. Pohjois-Amerikassa. Björklundin ura kattaa myös johtotehtäviä suomalaisten brändi-ikonien Fiskars ja Iittala parissa. Björklund toimii ja on toiminut myös useissa luottamustehtävissä, mm. Nokian Renkaat, Taaleri, Liikesivistysrahasto, Business Finland, EVA, Marimekko ja Finnair.

Kuva: Elina Björklund.
Kuvaaja: Ville-Veikko Heinonen / Alasin Media