Halton Group Oy Ltd:n hallituksen puheenjohtaja Mika Halttunen

Haltton

• maanantai | 9.3.2015
  • Suomalainen Klubi, Kansakoulukuja 3, 00100 Helsinki

Maaliskuun kuukausikokous pidettiin maaliskuun 9. päivä Suomalaisella Klubilla. Kuukauden esitelmän piti Halton Oy:n hallituksen puheenjohtaja Mika Halttunen. Halton on sisäilmastoratkaisuihin erikoistunut perheyritys. Haltonin toiminta-ajatuksena on hyvinvoinnin ja terveellisen sisäilman mahdollistaminen sisäympäristöissä.Halton on ollut rakentamassa ilmastointijärjestelmiä mm. maailman suurimpiin risteilijöihin ja rakennuksiin. Haltonilla on tänä päivänä toimintaa 30 maassa ja kaikilla viidellä mantereella.

Mika Halttunen totesi, että Halton on tehnyt perustamisensa jälkeen 45 vuoden ajan joka vuosi voitollisen tuloksen. Haltonin menestys perustuu kasvuun, turvallisuuteen, pienen yhtiön nopeuteen ja suuren yhtiön voimaan. Halton hallitsee oman alan teknologian ja on erikoistunut. Se toimii lähellä asiakasta, toiminta on globaalia ja sillä on laajat verkostot. Tänä päivänä ketteryys on menestymisen elinehto. Ennakointi on entistä vaikeampaa, jopa mahdotonta. Vanha viidakon laki toimii: nopeat syövät hitaat.

Haltonilla työntekijät pidetään motivoituina. Lisäksi Mika korosti hauskuuden merkitystä.

Mika Halttusen lista tämän päivän menestystekijöiksi on:

• Päätä missä busineksessa olet ja missä et.
  • Luo innostava visio.
  • Fokusoi, fokusoi, fokusoi.
  • Ole erilainen.
  • Ymmärrä ja hyödynnä golbaalit mahdollisuudet.
  • Kokoa oikeat ihmiset joukkueeseen.
  • Innosta ihmiset mukaan.
  • Eteenpäin!
  • Koskaan, koskaan ei saa luovuttaa!

Lopuksi Mika näytti pätkän rokkiorkesteri Ärräpää Orchestran vauhdikkaasta esiintymisestä Haltonin uusiman tehtaan avajaisista Brasiliassa. Mika on bändin laulusolisti ja kitaristi. Viimeistään tämä valloitti ja vakuutti Liikemies-Yhdistyksen jäsenet Mika Halttusen rohkeudesta ja monipuolisista taidoista.

Kuukausikokouksessa oli läsnä 80 liikemiestä.

4                    Tulevat kuukausiesitelmät