Workshop: Puheääni vaikuttamisessa – äänen kehittäminen ja sen huolto

Suomen Liikemies -yhdistys järjestää liike-elämän ammattilaisille äänivalmentajan ja -ammattilaisen ohjaaman äänenkäytön workshop-tilaisuuden.

Aika: ma 13.1.2025 klo 17:30-19:30
Paikka: Innovation Home, Kansakoulukatu 3, Helsinki
Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset 6.1.2025 mennessä.

Seminaareissa, neuvotteluissa, kokouksissa ja erilaisissa kohtaamisissa – sekä live- mutta etenkin online-tapaamisissa – vaikutamme kuulijaan erityisesti äänellämme. Kun olet sinut äänesi ja äänenkäyttösi kanssa, vaikuttaminen on varmempaa, lisäät kerrontaasi uskottavuutta ja esiintyminenkin tuntuu luonnollisemmalta.

Suomen Liikemies-yhdistys järjestää liike-elämän ammattilaisille äänivalmentajan ja ääniammattilaisen ohjaaman äänenkäytön workshop-tilaisuuden, jossa osallistujat pääsevät tutustumaan oman äänenkäyttönsä tehostamiseen ja siihen, kuinka ääntä vaikuttamispääomana huolletaan.

Valmennuksen avulla tutustutaan mm. siihen, kuinka asiasisältö voi heikentyä huolimattomalla äänenkäytöllä ja toisaalta – kuinka hallittu äänenkäyttö moninkertaistaa sisällön voimaa.

Kouluttajana toimii äänenkäytön huippuammattilainen, Business FM-äänenä tutuksi tullut, Sibelius-Akatemian laulukoulutuksen saanut ja jo runsaan 15 vuoden ajan sadoille henkilöille äänenkäyttöä opettanut Roni Malinen.

Kuva: Roni Malinen (kuva: Business FM)