Virtuaalipikkujoulut

ILMOITTAUTUMINEN TILAISUUTEEN ON PÄÄTTYNYT!

Mukaan mahtuu ensimmäiset 50 ilmoittautunutta jäsentä. Verkkosivujen kautta ilmoittautuneet saavat sähköpostivahvistuksen onnistuneesta ilmoittautumisesta sekä ohjeet pikkujoululahjan noutamista varten.

Ohjelma:

* Virtuaalipikkujoulun avaus, yhdistyksen puheenjohtaja Antti Seppinen
Timo Miettinen, yliopistotutkija, Helsingin Yliopistosta, puhuu poliittisesta tilanteesta. Esityksen jälkeen on mahdollisuus esittää kysymyksiä.
* Vaskivuoren lukion musiikkitervehdys, esiintyjinä abiturientit Samu Pihlajamaa ja Bea Oesch
* Pikkujoululahjojen avaus ja skoolaus. Huom! Pikkujoululahjan saaminen vaatii sinulta pikkujouluun ilmoittautumisen lisäksi aktiivista toimintaa ennen pikkujoulua.

Tervetuloa mukaan vuoden viimeiseen tapahtumaamme!

Timo Miettinen

Timo on eurooppalaiseen filosofiaan, aatehistoriaan ja politiikkaan erikoistunut yliopistotutkija Helsingin yliopiston Eurooppa-tutkimuksen keskuksessa. Hän johtaa tällä hetkellä Between Law and Politics -hanketta, joka tutkii eurooppalaisen talouspolitiikan aatteellisia juuria, erityisesti saksalaista ordoliberalismia. Timo toimii myös tiiminvetäjänä Suomen Akatemian rahoittamassa Law, Identity and the European Narratives -huippuyksikössä. Hänen johtamansa alaprojekti Discovering the Limits of Reason käsittelee eurooppalaisen rationaalisuuden ja ihmiskuvan muutoksia ja näiden merkitystä Eurooppa-projektille. Akateemisesti Timo on kiinnostunut muun muassa eurooppalaisen liberalismin kehityksestä, historian ja filosofian risteyskohdista sekä politiikan, talouden ja oikeuden suhteesta. Hän seuraa aktiivisesti myös nyky-Euroopan poliittista kehitystä ja kommentoi tutkimuksensa ohella usein EU- ja Eurooppa-kysymyksiä kansainvälisessä ja kotimaisessa mediassa.

Tutkimusportaali Timo Miettinen