Aika: ma 14.10.2024 klo 17:30-19:30
Paikka: Innovation Home, Kansakoulukatu 3, Helsinki
Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Vessan siivouksesta 175 miljoonan sijoituskierrokseen

Mikko Nurminen – enkelisijoittaja, sarjayrittäjä ja matkailija, joka on reissannut lähes 100 maassa Pohjois-Koreasta Zimbabween ja Iranista Fidzille.

Sarjayrittäjänä ja perustajakumppaneidensa kanssa Hostaway-palvelulle 175 miljoonan sijoituksen yhdysvaltalaiselta PSG Equityltä keränneenä tutuksi tullut Mikko Nurminen kertoo oman tarinansa siitä, kuinka on ollut rakentamassa yrityksiä Start Up -vaiheesta exitiin. Mikon salkussa ova pyörähtäneet niin Kotisivukone kuin mm. AddSearch ja PakuOvelle.

Kuvassa Mikko Nurminen (Kuva: FIBAN)

Hostaway on Marcus Räderin, Saber Kordestanchin ja Mikko Nurmisen vuonna 2015 perustama yhtiö, joka tarjoaa lyhytaikaisvuokraajille alustan, jolla he hallinnoivat eri kanavissa tekemäänsä vuokraus- ja majoitustoimintaa. Hostawayn yrityskulttuuri on poikkeuksellinen: sen yli 200 työntekijää toimivat 45 eri maassa eikä yrityksellä ole lainkaan toimistoja. Hostawaylla on yksi alan suurimmista markkinapaikoista, jossa on mukana yli sata palveluitaan tarjoavaa kumppania.

PSG puolestaan on yhdysvaltalainen sijoitusyhtiö, joka tekee yhteistyötä ohjelmisto- ja teknologiapohjaisten palveluyritysten kanssa auttaakseen niitä kasvamaan, hyödyntämään strategisia mahdollisuuksia ja rakentamaan vahvoja tiimejä.

Mikon matka pienestä AirBnB-hostaajasta Family Office -sijoittajaksi on innostavaa kuultavaa kenelle tahansa. Illan aikana Mikko avaa omia avainhuomioitaan – ja kokemuksiaan! – mm. erilaisiin rahoituskierroksiin ja -prosesseihin sekä exiteihin liittyen.