Pääomasijoittajien kanssa rohkeasti kasvuun

Toukokuun kuukausikokouksessa toimitusjohtaja Pia Santavirta Pääomasijoittajat ry:stä puhuu teemasta ”Pääomasijoittajien kanssa rohkeasti kasvuun”.

PÄIVÄMÄÄRÄ: Keskiviikko 26.5.2021

AIKA: 17:00 – 18:15

PAIKKA: Verkossa, Teams

Ilmoittaudu 24.5.2021 klo 21 mennessä.

Ilmoittautuneet saavat päivää ennen tapahtumaa osallistumislinkin sähköpostiinsa.

Tietoa tästä tapahtumasta

Puheenvuoro käsittelee teemoja

• Keitä ovat pääomasijoittajat Suomessa?
  • Miksi pääomasijoittaja kannattaisi ottaa mukana yritykseen kasvukumppaniksi?
  • Pääomasijoittajat tuovat mukanaan osaavaa pääomaa – mitä tämä tarkoittaa?
  • Miten voin itse voi osallistua pääomasijoittamisen maailmaan sijoittajan roolissa?

Pian esityksen jälkeen esimerkki pääomasijoittamisesta – IPR.VC uudistaa kansainvälistä elokuvien rahoitusta”, tj. Timo Argillander (Kesto n. 10 min + keskustelu)

Bio Pia Santavirta

Pia Santavirta on Pääomasijoittajat ry:n toimitusjohtaja ja pääomasijoitusalan vaikuttaja Suomessa. Yhdistyksellä on jatkuvasti kasvava jäsenkunta – jäseniä on tällä hetkellä 155 yritystä kattaen koko pääomasijoitusalan ja toimialan palveluntarjoajat. Pääomasijoittajien omistamissa startup- ja kasvuyhtiöissä työskentelee 94 000 työntekijää ja näiden yritysten liikevaihto on yhteensä 22 Mrd euroa. Pia on koulutukseltaan juristi ja on työskennellyt aikaisemmin Finanssiala ry:ssä ja asianajotoimisto Castrén & Snellmanilla sekä osallistunut finanssialan lainsäädäntötyöhön ministeriössä sekä Suomessa että EU-tasolla.