LähiTapiolan webinaari: Koronaviruksen vaikutukset talouteen ja sijoitusmarkkinoihin

Koronaviruksen aiheuttama huoli rahoitusmarkkinoilla on näkynyt edelleen voimakkaina sijoitusten arvon vaihteluina ympäri maailmaa. Mitä sijoittajan pitää tietää?

Haluamme kutsua Suomen Liikemiesyhdistyksen jäsenet osallistumaan sijoituswebinaariin 21.4.2020 kello 16.00. Webinaarin aiheena on koronaviruksen vaikutukset talouteen ja sijoitusmarkkinoihin.

Webinaarissa kuulet päivitetyn katsauksen sijoitusmarkkinoiden viimeaikaisiin tapahtumiin ja näkymiin. Mukana keskustelemassa ovat LähiTapiola Varainhoidon yksityistalouden ekonomisti ja salkunhoitaja Hannu Nummiaro sekä Varainhoidon toimitusjohtaja Tom Liljeström.

Webinaari on maksuton ja voit esittää asiantuntijoille omia kysymyksiäsi jo ennakkoon tai webinaarin aikana. Voit myös tilata tallenteen sähköpostiisi ja katsoa sen myöhemmin itsellesi sopivana ajankohtana. Tervetuloa!

Ystävällisin terveisin
LähiTapiola