Suomen Liikemies-Yhdistyksen 125-vuotisjuhla

Suomen Liikemies-Yhdistyksen 125-vuotisjuhlaa juhlitaan lauantaina 20.11.2021 Kalastajatorpalla. Tilaisuuden juhlapuheen pitää Matti Alahuhta.

Ilmoittaudu tästä
SLY 125-vuotisjuhlagaalaan.

Matti Alahuhta on toiminut KONEen toimitusjohtajana 2005-2014 ja sitä ennen pitkään eri johtotehtävissä Nokialla. Tällä hetkellä hän on DevCo Partnersin hallituksen puheenjohtaja ja KONEen sekä AB Volvon hallitusten jäsen. Aiemmin hän on toiminut myös ABB:n, Metso Outotecin, UPM:n ja British Telecomin hallituksissa.

Alahuhta on ollut myös Aalto-yliopiston, sveitsiläisen International Institute for Management Developmentin (IMD) ja Elinkeinoelämän Keskusliiton puheenjohtajana.

Koulutukseltaan hän on tekniikan tohtori ja hänet tunnetaan yritysten jatkuvan uudistamisen puolestapuhujana. KONEen tj-aikanaan hänet valittiin toistuvasti Suomen arvostetuimmaksi Yritysjohtajaksi.