Hae SLYn hallitukseen tai mahdollisiin työryhmiin

Yhdistyksen vuosi- ja kuukausikokous pidetään maanantaina 13.03.2023 klo 17:00 Suomalaisella Klubilla. Yhdistyksen vuosikokouksen yhteydessä valitaan uusi hallitus ja päätetään myös muista yhdistyksen sääntömääräisistä asioista.

Yhdistyksen hallitus kokoontuu vuoden aikana keskimäärin 10-12 kertaa tai tarpeen mukaan. Hallituksessa voit vaikuttaa yhdistyksen tulevaisuuteen ja olla mukana kehittämässä toimintaa. Suomen Liikemies-Yhdistyksen hallituksessa pääset suunnittelemaan yhdistyksen tapahtumia ja muuta toimintaa. Yhdistyksemme tarvitsee uusia toiminnan kehittäjiä ja vastuunkantajia.

Mikäli olet aktiivinen yhdistyksen jäsen ja kiinnostunut toimimaan hallituksessa tai mahdollisissa työryhmissä, ota yhteyttä puheenjohtaja Antti Seppiseen (antti.seppinen@puukoti.fi tai puh. 050 4222 552) ja kerro kiinnostuksestasi, mahdollisimman pian, mutta viimeistään 15.2.2023 mennessä. Antti vastaa mielellään lisäkysymyksiin hallitusvastuusta ja työryhmätyöstä.