Pääomasijoittajien kanssa rohkeasti kasvuun

004 Pia Santavirta 8-2020 HIGH RES_4M

• keskiviikko | 26.5.2021
  • verkossa, Teams

Toukokuun kuukausikokouksessa toimitusjohtaja Pia Santavirta Pääomasijoittajat ry:stä puhuu teemasta ”Pääomasijoittajien kanssa rohkeasti alkuun”.

Ilmoittaudu 24.5.2021 klo 21 mennessä. Ilmoittaudu tästä

Ilmoittautuneet saavat päivää ennen tapahtumaa osallistumislinkin sähköpostiinsa.

Puheenvuoro käsittelee teemoja:
*   Keitä ovat pääomasijoittajat Suomessa?
*   Miksi pääomasijoittaja kannattaisi ottaa mukana yritykseen kasvukumppaniksi?
*   Pääomasijoittajat tuovat mukanaan osaavaa pääomaa – mitä tämä tarkoittaa?
*   Miten voin itse voi osallistua pääomasijoittamisen maailmaan sijoittajan roolissa?

Pian esityksen jälkeen esimerkki pääomasijoittamisesta - IPR.VC uudistaa kansainvälistä elokuvien rahoitusta”, tj. Timo Argillander (Kesto n. 10 min + keskustelu)

Bio Pia Santavirta

Pia Santavirta on Pääomasijoittajat ry:n toimitusjohtaja ja pääomasijoitusalan vaikuttaja Suomessa. Yhdistyksellä on jatkuvasti kasvava jäsenkunta – jäseniä on tällä hetkellä 155 yritystä kattaen koko pääomasijoitusalan ja toimialan palveluntarjoajat. Pääomasijoittajien omistamissa startup- ja kasvuyhtiöissä työskentelee 94 000 työntekijää ja näiden yritysten liikevaihto on yhteensä 22 Mrd euroa. Pia on koulutukseltaan juristi ja on työskennellyt aikaisemmin Finanssiala ry:ssä ja asianajotoimisto Castrén & Snellmanilla sekä osallistunut finanssialan lainsäädäntötyöhön ministeriössä sekä Suomessa että EU-tasolla.