Maaliskuun kuukausikokous / vuosikokous

Elinalepomaki_mahdollisuus_pieni

• maanantai | 11.3.2019
  • Helsingin Suomalainen Klubi Kansakoulukuja 3, 5 krs. 00100 Helsinki

”Suomen menetetty vuosikymmen ja kohti uutta nousua”.

Kuukausikokouksen puhujana on Elina Lepomäki kokoomuksen kansanedustaja. Aikaisemmin hän on toiminut  ajatuspaja Liberan tutkimusjohtajana ja yli 10 vuotta rahoitusalalla asiantuntija- ja johtotehtävissä. Lepomäki on diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri, ja hän on asunut elämänsä aikana neljässä eri maassa. Lepomäki on osakkaana useissa pienissä kasvuyrityksissä ja toimii Liberan hallituksen puheenjohtajana.

Lepomäen puheenvuoron jälkeen pidetään yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous.

Vuosikokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä 20§ määrätyt asiat. Lisäksi esitellään ja keskustellaan Suomen Liikemiesyhdistyksen vuoden 2019 talousarviosta.

Yhdistyksen sääntöjen 9 §
Hallitus nostaa esille ja keskusteluun yhdistyksen sääntöjen 9§ viimeisen lauseen: ”Kun vuosijäsen on ollut yhdistyksen jäsenenä kolmekymmentä (30) vuotta, lakkaa hänen jäsenmaksuvelvollisuutensa.” Hallitus esittää kutsuttavaksi koolle yhdistyksen ylimääräisen kokouksen, jossa esitetään ko. lauseen poistamista säännöistä.

Materiaalit:
Vuosikirja 2018, esityslista ja tilinpäätösmateriaali löytyvät yhdistyksen verkkosivuilta https://liikemiesyhdistys.fi/yhdistys/vuosikirja/

Yhdistyksen säännöt: https://liikemiesyhdistys.fi/yhdistys/yhdistyksen-saannot/

Ilmoittautumiset:
ke 06.03.2019 mennessä tarjoilujen vuoksi.

Lämpimästi tervetuloa!