Lokakuun kuukausikokous: muutosjohtaminen – case Puolustusvoimauudistus

PE

• maanantai | 8.10.2018
  • Helsingin Suomalainen Klubi, Kansakoulukuja 3, 5 krs. 00100 Helsinki

Kentaaliluuntnantti Kim Jäämeri puhuu aiheesta muutosjohtaminen – case Puolustusvoimauudistus.

Sitovat ilmoittautumiset ja mahdolliset perumiset tiistaihin 02.10.2018 mennessä. ”No Show” -maksu 30€.

Kim Jäämeri

Kenraaliluutnantti Kim Jäämeri on Puolustusvoimien strategiapäällikkö. Nykyisessä tehtävässään hän vastaa pitkän tähtäimen suunnittelusta. Puolustusvoimien strategiapäällikkö vastaa myös Puolustusvoimien resurssien käytön suunnittelusta  ja seurannasta sekä sotilaallisen kriisinhallinnan strategisesta suunnittelusta. Hän tehtäviinsä kuuluu niin ikään ohjata Puolustusvoimien tutkimus- ja kehittämistoimintaa.

Ennen nykyistä tehtäväänsä hän toimi Ilmavoimien komentajana vuosina 2014 – 2017. Hän on virkaurallaan toiminut myös muun muassa valtakunnallisten maanpuolustuskurssien johtajana, Satakunnan lennoston komentajana sekä EU:n sotilaskomitean puheenjohtajan sotilasavustajana.

Kenraaliluutnantti Jäämeri on valmistunut lentoupseeriksi vuonna 1987 ja suorittanut F/A-18 Hornet -hävittäjäkaluston tyyppi- ja lennonopettajakoulutuksen Yhdysvalloissa. Hän on opiskellut myös Ranskan asevoimien Collège Interarmées de Défense –sotakoulussa.