”Lean Startup pähkinänkuoressa”, Tuomas Mikkonen, Connection Coaching

T2T_0954

• maanantai | 10.6.2019
  • Pub Molly Malones Irish Bar, Kaisaniemenkatu 1, 00100 Helsinki, 2. kerros – pubin yläkerta.

Tervetuloa verkostoitumaan ja oppimaan Lean Starupista!

Ilmoittautumiset viimeistään 2.6.2019 klo 10.

Ilmoittaudu tästä.

Mikä on Lean Startup? Tule kuuntelemaan kompakti luento tästä metodologiasta, jonka tarkoituksena on pienentää tuotekehityksen tai start-up yrityksen riskejä epäonnistua nopeuttamalla testausta ja kiihdyttämällä systemaattisen palautteen kautta oppimista projektissa.

* Lean Startup – mitä se oikeasti on ja mitä hyötyä sillä tavoitellaan?

* Mitkä ovat sen oleelliset käsitteet ja tavat toimia?

* Esimerkkejä soveltamisesta

Suomen Liikemiesyhdistys tapaa ketterässä hengessä Helsingin keskustassa Molly Malonesissa – ja ottaa varaslähdön kesäkauteen. Jotta Suomen liikemiesyhdistyksen todellinen merkitys toteutuisi, nimittäin kohtaamisia sekä verkostoitumista, nyt haastamme kaikki mukaan ikään katsomatta.

Luennon pitää Tuomas Mikkonen Connection Coaching Oy:stä. Tuomas Mikkonen on Lean Coach ja tutkinut yrittäjyyttä ja organisaatioita sekä kirjoittanut kirjan ”100 tapaa uudistua ja kukoistaa”.

Tarjoilu: Vain juomaa tällä kertaa. Kierros juomaa ja jos on paikalla oikeaan aikaan oikeassa paikassa voi saada olutta ja jopa viiniäkin.

Saapumisohjeet: PubMolly Malones Irish Bar (Kaisaniemenkatu 1, 00100 Helsinki). 2. kerros – pubin yläkerta.

Helpointa on saapua julkisilla Helsingin keskustaan Kaisaniemeen. Jotta olisi aikaa viivähtää hetki tuttujen kanssa, jätetään vaikka auto kotiin. Se on vastuullista ja vihreää toimintaa. Jos autolla haluaa tulla, pitää ajaa läheisiin parkkihalleihin rautatieasemalla, Kampissa tai Stockmannin parkkihalliin.