Kutsu yhdistyksen ylimääräiseen kokoukseen ja yritysvierailulle LähiTapiolaan

Moisander

• maanantai | 8.4.2019
  • 17:00
  • Revontulenkuja 1, 02100 Espoo. Tilaisuus pidetään auditoriossa.

Yhdistyksen ylimääräinen kokous sääntöjen § 21 mukaisesti (klo 17->)

Hallitus esittää 9§ viimeisen lauseen poistamista säännöistä: ”Kun vuosijäsen on ollut yhdistyksen jäsenenä kolmekymmentä (30) vuotta, lakkaa hänen jäsenmaksuvelvollisuutensa.”

Liitteet/linkit dokumentteihin: 1. Yhdistyksen ylimääräisen kokouksen esityslista ja 2) yhdistyksen säännöt https://liikemiesyhdistys.fi/yhdistys/yhdistyksen-saannot/

Ylimääräisen kokouksen jälkeen ilta jatkuu kuukausikokouksella ja esitelmällä.

Yritysvierailu LähiTapiolaan: ”Vakuutusala murrokessa”

Pääjohtaja Erkki Moisander puhuu aiheesta ”Vakuutusala murroksessa”.
Erkki Moisander on toiminut LähiTapiola-ryhmän pääjohtajana vuodesta 2013 alkaen. Jo ennen LähiTapiolaan siirtymistään hän oli pitkän linjan vakuutusjohtaja toimien useita vuosia mm. toimitusjohtajana Lähivakuutuksessa ja Fennian hallituksen jäsenenä. Yrittäjätaustainen Moisander toimi myös Kokoomuksen kansanedustajana 80-luvulla. Hänellä on useita luottamustehtäviä, mm Työeläkevakuutusyhtiö Elon hallituksen jäsenyys ja Finanssiala ry:n hallituksen varapuheenjohtajuus. Koulutukseltaan Moisander on ekonomi. Eki on innokas kalamies sekä urheilun ystävä.

Tarjoilua (iltapala-buffet + viinit)

Ilmoittautumiset viimeistään sunnuntaina 31.3.2019 tarjoilujen vuoksi.

Saapumisohjeet ja kampuksen ajo-ohje kartta: parkkipaikat (37 kpl) sijaitsevat toimitalon päädyssä, katutasossa. Sieltä on pieni kävelymatka sisäänkäyntiin, pieni mäki ylös ja pääsisäänkäynti on oikealla. Sisään tultaessa ilmoittautuminen aulapalvelun vahtimestareille, josta saa vierailijakortin rintaan.  Tapiolaan pääsee myös metrolla. Kävelymatka metrolta Revontulenkujalle on n. 1 km, joten kannattaa varata aikaa. Kartta metrolla saapuville. Kampista bussit 147A, 143A ja 164A Tapiolaan. Pois kannattaa jäädä Tapiolan solmussa. Siitä on n. 5-10 min. kävelymatka Revontulenkujalle. Linkin takaa löydät ajo-ohjekartan LähiTapiolan kampukselle.