Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu kutsuu etäseminaariin:Tuottavuus ja kasvu covid-19:n jälkeen

BBBSSS_Matti-Hetemäki_banneri+otsikko (002)

• torstai | 6.5.2021
  • verkossa, etäseminaari

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu kutsuu Suomen Liikemies-Yhdistyksen jäsenet etäseminaariinsa. Alussa on asiaa kauppakorkeakoulun alumneille.

Meillä on ilo kutsua teidät Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Better Business – Better Society -etäseminaariin torstaina 6. toukokuuta 2021 klo 17-18.

Taloustieteen työelämäprofessori Martti Hetemäki (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu ja Helsinki Graduate School of Economics, kuvassa) ja kestävän talouden työelämäprofessori Petri Rouvinen (VTT) keskustelevat aiheesta ”Tuottavuus ja kasvu covid-19:n jälkeen”. Mitkä ovat tuottavuuden ja talouden kasvunäkymät koronakriisin jälkeen? Millä keinoin Suomi ja muut EU-maat pääsisivät kestävästi hyvään kasvuun? Seminaarin kieli on suomi. Lue lisää seminaarista verkkosivuiltamme.

Lue lisää ja ilmoittaudu etäseminaariin tästä.

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumnisuhteet lähettävät seminaariin ilmoittautuneille suoran striimilinkin 1-2 päivää ennen seminaaria sekä mahdollisen esitysmateriaalin seminaarin jälkeen.

Seminaarin tallenne julkaistaan noin kahden viikon kuluessa seminaarin jälkeen seminaarisarjan sivuilla.

Mikäli sinulla on kysymyksiä tapahtumasta, olethan yhteydessä: alumni-biz@aalto.fi.

Lämpimästi tervetuloa etäseminaariin!

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumnisuhteet