SLY 125-juhlavuotisgaala

Suomen Liikemies-Yhdistys kutsuu jäsenensä ja pääyhteistyökumppaninsa 125-vuotisjuhlaansa lauantaina 20.11.2021 klo 17 Kalastajatorpalle. Virallinen ohjelma alkaa klo 18, mutta vieraat ovat tervetulleita jo klo 17 lähtien. Ennen virallista ohjelmaa valokuvausseinä ja juontajan musisointia.

KUTSU: avec

PUKUKOODI: Tumma puku

PÄIVÄMÄÄRÄ: Lauantaina 20.11.2021

AIKA: 17:00 – 00:00

PAIKKA: Hilton Helsinki Kalastajatorpa, Pyöreä Sali, Kalastajantorpantie 1, 00330 Helsinki

ILMOITTAUTUMIEN TÄHÄN TILAISUUTEEN ON PÄÄTTYNYT!
Ilmoittautumisen jälkeen saatte vahvistuksen ja laskun sähköpostiinne.

Illalliskortti
Ilmoittautuessa 22.9. mennessä illalliskortin hinta on 60 € ja sen jälkeen 1.11 mennessä 80 €. Hinnat per henkilö. Hintaan sisältyy gaalaohjelma, ruokailu ja ruokajuomat. Tilaisuuden peruuntuessa illalliskortin hinta palautetaan täysimääräisenä.

Majoitus
Kalastajatorpan huoneet ovat varattavissa erikoishintaan osoitteessa
www.hilton.com varaustunnuksella SMRF15. Koodi laitetaan Special Rates –kohdan Group Code –kohtaan.

Puhallinorkesteri
Jääkärimarssi
Tervetulopuhe
Sounds from OneViolin
Juhlapuhe: Matti Alahuhta
Tasavallan Presidentti Sauli Niinistön kirjallinen tervehdys
Päätöspuhe
Kahvi & avec
Sami Saari

Paahdettua palsternakkakeittoa

Adobe Chardonnay, Emiliana Organic Vineyards, Casablanca Valley, Chile
Rapumurekkeella täytettyä kuhafileetä ja
rapukastiketta

Château Timberlay Blanc Robert Giraud,
Bordeaux, France

Omena-mantelifrangipane, suolakinuskia ja vaniljamoussea

Heaven on Earth BIO Stellar Winery, W.O. Western Cape, South Africa

Bio Matti Alahuhta

Matti Alahuhta on toiminut KONEen toimitusjohtajana 2005-2014 ja sitä ennen pitkään eri johtotehtävissä Nokialla. Tällä hetkellä hän on DevCo Partnersin hallituksen puheenjohtaja ja KONEen sekä AB Volvon hallitusten jäsen.

Aiemmin hän on toiminut myös ABB:n, Metso Outotecin, UPM:n ja British Telecomin hallituksissa. Alahuhta on ollut myös Aalto-yliopiston, sveitsiläisen International Institute for Management Developmentin (IMD) ja Elinkeinoelämän Keskusliiton puheenjohtajana.

Koulutukseltaan hän on tekniikan tohtori ja hänet tunnetaan yritysten jatkuvan uudistamisen puolestapuhujana. KONEen tj-aikanaan hänet valittiin toistuvasti Suomen arvostetuimmaksi Yritysjohtajaksi.

Toiminnanjohtaja
Eira Vatanen