Lokakuun kuukausikokous pidetään koronatilanteen vihdoin salliessa Helsingin Suomalaisella Klubilla tiistaina 26.10. alkaen klo 17:30. Kaikilla on varmasti ollut kova kaipuu normaalin toiminnan pariin. Nyt meillä on mahdollisuus tavata toisiamme pitkästä aikaa perinteisesti Suomalaisella Klubilla.

Aloitamme illan perinteisesti kuukausikokouksella, jonka jälkeen Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen pitää puheenvuoron aiheesta Yrittäjyyden ja Suomen tila. Uutiset kertovat vahvasta kasvusta. Koskeeko se kaikkia yrityksiä? Riittääkö se nostamaan Suomen talouden ja ratkaisemaan meidän rakenteelliset haasteemme? Näihin kysymyksiin Mikael Pentikäinen etsii vastauksia puheenvuorossaan. Puheen jälkeen on mahdollisuus kysymyksiin. Ilta jatkuu iltapalan ja seurustelun merkeissä.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt tiistaina 19.10. Ennakkoilmoittautuminen on tärkeä, jotta osaamme varata riittävän määrän tarjoiluja tapahtumaan.

Mikael Pentikäinen. Kuvaaja: Markus Sommers

Bio:

Mikael Pentikäinen, 56, on Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja, joka on tehnyt pitkän uran media-alalla. Hän on ollut mm. Etelä-Saimaan, STT:n, Helsingin Sanomien sekä Maaseudun Tulevaisuuden päätoimittaja sekä Sanoma Newsin toimitusjohtaja. Vuodesta 2016 hän on johtanut Suomen Yrittäjiä. Pentikäinen kirjoittaa paljon kolumneja. Hänen kirjansa Luottamus (Otava) ilmestyi 2014. Pentikäinen on koulutukseltaan metsänhoitaja.

Lämpimästi tervetuloa!