Kutsu: Miten järjestää viinitasting, miten viini ja ruoka yhdistyvät?

Aika: 30.1.2024 klo 18-21
Paikka: ravintola Zinnkeller, Meritullinkatu 25, 00170 Helsinki
Osallistumismaksu: 25 euroa (sisältää maisteluviinit, alkupalan ja pääruokana kala- tai lihavaihtoehdon). Maksu 25 euroa ilmoittautumisen yhteydessä SLY:n tilille. Onnistuneen ilmoittautumislomakkeen täyttämisen jälkeen, voit valita ”tulosta lasku” tai ”lähetä ilmoittautumistiedot ja lasku sähköpostiisi” (tai valitse molemmat). Muista käyttää viitenumeroa maksaessasi. Peruutuksista ei palauteta maksuja ilman lääkärintodistusta.
Ilmoittautuminen ja maksu: ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT. Mukaan mahtuu 30 ensimmäistä ilmoittautunutta ja 25 euroon osallistumismaksun maksanutta henkilöä.

Hyvät jäsenet,

Tervetuloa unohtumattomaan seikkailuun punaviinien maailmaan! Olemme kutsuneet viiniasiantuntija Timo Vainosen jakamaan viinien tarinoita ja makuja kanssamme. Timolla on yli 40 vuoden kokemus viinialalta. Hän on työskennellyt arvostetuissa paikoissa, kuten Haikon Kartano, Palace, G.W. Sundman ja Savoy. Lisäksi hän on ollut mukana säännöllisesti Presidentin Linnassa aina vuodesta 1995 lähtien ja hänellä on laaja kokemus viinien maahantuonnista erilaisissa tehtävissä vuodesta 2002 lähtien.

Tämä punaviineihin keskittyvä tilaisuus järjestetään 30. tammikuuta 2024 klo 18 alkaen ravintola Zinnkellerin tiloissa, jossa voimme nauttia samalla herkullisia tarjoiluja, jotka Zinnkeller on valmistanut meille. Yhdessä tutustumme talven punaviinien maailmaan ja niiden lumoaviin makuhin. Odotamme Timon paljastavan ainakin yhden viineihin liittyvän myytin tai salaisuuden.

Kannattaa myös vierailla Viinisuositus.fi-sivustolla, joka on Beverage Partners Finland Oy:n ylläpitämä sivusto ja toimii kompassina viinien kiehtovaan maailmaan. Sivustolta löydät reseptejä, tarinoita viinien takaa, vinkkejä viinin ja ruoan yhdistämiseen sekä paljon muuta mielenkiintoista viiniin liittyvää.

Odotamme innolla viiniasiantuntija Timo Vainosen viineihin ja ruokiin kytkeytyviä tarinoita. Toivomme, että voitte liittyä mukaamme nauttimaan tästä ainutlaatuisesta seikkailusta. Mikäli tarvitsette apua viinitastingin järjestämisessä tai viinien valinnassa, tämä tilaisuus on loistava tilaisuus oppia lisää.

Mukaan mahtuu 30 punaviineistä kiinnostunutta. Tilaisuuden hinta on 25 euroa (sisältää maisteluviinit, alkupalan ja pääruokana kala- tai lihavaihtoehdon).

Kuva: Timo Vainonen