Yritysvierailu Marimekko Herttoniemi

Yritysvierailuaika: To 4.5.2023 klo 17.30 -19.00. Ennen yritysvierailun alkua on ostosmahdollisuus Kirvesmiehenkatu 7:ssä, joten kannattaa tulla jo hyvissä ajoin ostoksille. Myymälään ostoksille saapuvat ohjataan kulkemaan rakennuksen sisältä yritysvierailulle toimistolle Puusepänkatu 4:ään. Huom! ostosmahdollisuus ennen klo 17.30. Myymälä menee kiinni klo 18.

Paikka: Yritysvierailu, Marimekon toimisto, Puusepänkatu 4, 00880 Helsinki, 2.krs. ja ostosmahdollisuus myymälässä Kirvesmiehenkatu 7 (sama rakennus eri sisäänkäynti).

Saapumisohje: Jos saavut julkisilla, niin metrolla pääsee Herttoniemen asemalle, josta on noin 10 minuutin kävely Marimekkoon. Myös bussit 500 ja 79 tulevat lähelle (pysäkki Puusepänportti). Jos tulet autolla, myymälän edessä on muutamia parkkipaikkoja ja ympäristössä on parkkipaikkoja kadun varrella.

Ilmoittautuminen: ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT. ke 26.4.2023 klo 17 mennessä. Tilaisuuteen mahtuu 50 osanottajaa.

Toukokuussa pääsemme vuoden Yritysjohtajaksi v. 2021 valitsemamme toimitusjohtaja Tiina-Alahuhta-Kaskon vieraaksi ja saamme tuoreimmat kuulumiset Marimekosta.

Ennen tilaisuuden alkua meillä on ostosmahdollisuus Marimekon myymälöissä (sama rakennus, sisäänkäynti Kirvesmiehenkatu 7), jotka sulkeutuvat jo klo 18.00. Ostoksille kannattaa tulla hyvissä ajoin ennen tilaisuuden alkua. Priimamyymälän puolelta saamme normaalihintaisista tuotteista 10%n alennuksen. Outlet-myymälän jo valmiiksi alennettuja tuotteita alennus ei koske.

Marimekko tarjoaa tilaisuuden päätteeksi iltapalaa (kahvi/tee ja suolainen piirakka) Maritorilla (1.krs).

Lämpimästi tervetuloa vierailulle Marimekkoon!

Kuva: Tiina Alahuhta-Kasko

Tiina Alahuhta-Kasko lyhyt bio:

”Tiina Alahuhta-Kasko on toiminut johtavan suomalaisen designyhtiö Marimekko Oyj:n toimitusjohtajana vuodesta 2015 lähtien. Marimekko tunnetaan erityisesti rohkeista kuvioistaan ja väreistään, jotka ovat tuoneet iloa ihmisten arkeen jo vuodesta 1951. Ennen toimitusjohtajaksi siirtymistään Tiina on toiminut Marimekossa useissa rooleissa, kuten operatiivisena johtajana ja markkinointijohtajana.

Tiina on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi Helsingin kauppakorkeakoulusta, ja lisäksi hän on suorittanut kansainvälisen johtamisen CEMS-maisteritutkinnon Groupe HEC:ssa Pariisissa.