Voittaja_SLY_Golf_2015

Suomen Liikemies-Yhdistyksen mestaruuskilpailut pidettiin tänä vuonna Suomen nopeimmaksi kentäksi mainostetulla Gumböle Golfin kentällä Espoossa. Liikemiehet eivät kuitenkaan liikaa kiirehtineet, vaan nauttivat täysin siemauksin tälle kesälle poikkeuksellisesta, aurinkoisesta, jopa helteisestä säästä.

Aikaa käytettiin runsaasti myös lyöntiasentojen ja puttilinjojen sondeeraamiseen, sillä kisa oli äärimmäisen tasainen ja tulostaso kohosikin kiitettäväksi. Parhaiten helteessä ja Gumbölen kentällä viihtyivät Liikemiesten uusi mestari Yrjö Lampinen ja kaikki kolme erikoiskilpailua voittanut Pasi Lehtinen.

Yrjö kasasi kaikkiaan 37 bogeypistettä. Toiseksi tullut Paavo Tanskanen jäi vain pisteen ja kolmas Risto Moll kaksi pistettä voittajasta. Tuloslista jatkui yhtä tasaisena. Naisia edusti tyylikkäästi Päivi Kamensky saaden 31 bogeypistettä, se ei kuitenkaan riittänyt aivan perhemestaruuteen aviopuoliso Mikan kerätessä pisteen enemmän.

Gumbölen kenttä oli loistavassa kunnossa. Lohisoppa jälkiruokineen teki kauppansa. Perinteiseen tapaan kaikki palkintojen jakoon jääneet palkittiin. Pelaajajoukko viihtyikin hyvin ja jatkoi keskinäistä verkottumista kierroksen jälkeen niin, että ennen palkintojen jakoa oli ehtinyt poistua vain yksi osallistuja.

Bunker_SLY_Golf_2015
Jari Ahjolinna tutustui useampaakin Gumbölen kentän bunkkeriin. Jarilla bunkkerilyönnit olivatkin paremmin hallinnassa kuin puttaukset.

Suomen Liikemiesten golfkisoihin palkintoja lahjoittivat Magisso, Suomalainen Klubi ja Espoon Yrittäjät.

Liikemiehet kiittävät.