Vuosikokouspäätöksiä 2023

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 13.03.2023 Helsingin Suomalaisella Klubilla. Vuosikokouksessa päätettiin, että yhdistyksen hallituksen kokoonpano pysyy kahdeksana henkilönä. Ei-erovuorossa ja hallituksessa jatkavat hallituksen jäsenet ovat Juha Einesalo, Johanna Hallikainen, Mikael Karring, Ani Luostarinen ja Anne Pollari. Erovuoroisista hallituksen jäsenistä jatkavat Jouni Riuttanen ja Minnaliisa Vehkala. Erovuoroisista Antti Seppinen ei ollut enää käytettävissä hallitustyöhön. Uutena hallituksessa aloitti Reijo Karhulahti. Hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Eira Vatanen.

Hallitus piti järjestäytymiskokouksen vuosikokouksen jälkeen. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Jouni Riuttanen. Hallituksen ensimmäisenä varapuheenjohtajana toimii Johanna Hallikainen ja toisena varapuheenjohtajana toimii Anne Pollari. Hallitus päättää hallitusvastuut ja toimikunnat huhtikuun kokouksessaan.

Perinteiseen tapaan vuoden 2023 jäsenmaksut lähtevät jäsenistölle postitse huhti-toukokuussa ellei jäsenen kanssa ole sovittu muuta laskutuksesta. Vuosikokouksessa päätettiin, että liittymismaksu ei peritä. Jäsenten vuosimaksu on 85 euroa, kannatusmaksu 150 euroa ja vakinaisjäsenmaksu on 850 euroa. Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, muistathan päivittää ne nyt lähettämällä sähköpostia info@liikemiesyhdistys.fi

Paljon onnea uudelle hallitukselle ja suuri kiitos Antti Seppiselle pitkästä työstä yhdistyksen hyväksi.

Jäsenistö – nähdään tapahtumissa!

Kuvassa: alhaalta oikealta Ani Luostarinen, Anne Pollari, Johanna Hallikainen, ylhäältä oikealta Juha Einesalo, Jouni Riuttanen, Mikael Karring ja Eira Vatanen. Poissa kuvasta: Minnaliisa Vehkala ja Reijo Karhulahti.

Kuva: Nuijan vaihto edellisen vuoden puheenjohtaja Antti Seppiseltä (oikealla) Jouni Riuttaselle.