Vuosikokouspäätöksiä 2022 ja haaste jäsenistölle

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 14.03.2022 Helsingin Suomalaisella Klubilla. Vuosikokouksessa päätettiin, että yhdistyksen hallituksen kokoonpano pysyy kahdeksana henkilönä. Ei-erovuorossa ja hallituksessa jatkavat hallituksen jäsenet ovat Antti Seppinen, Minnaliisa Vehkala ja Jouni Riuttanen. Kaikki erovuoroiset hallituksen jäsenet jatkavat hallituksessa eli Anne Pollari, Mikael Karring, Johanna Hallikainen ja Juha Einesalo. Mia Nygård-Peltola ei ollut enää käytettävissä hallitustyöhön. Uutena hallituksessa aloitti Ani Luostarinen. Hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Eira Vatanen.

Hallitus piti järjestäytymiskokouksen vuosikokouksen jälkeen. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Antti Seppinen. Hallituksen ensimmäisenä varapuheenjohtajana toimii Jouni Riuttanen ja toisena varapuheenjohtajana toimii Anne Pollari. Toimikunnat on päivitetty yhdistyksen verkkosivuille.

Vuoden 2022 teemana on jäsenhankinta ja tavoitteena jäsenmäärän positiivinen kehitys. Kuluvan vuoden aikana yhdistyksen hallitus tulee päivittämään yhdistyksen strategiaa. Tämän tarkoitus on tukea jäsenkehityksen lyhyen ja pitkän aikavälin tavoitteita.

Kuten vuosikokouksessa keskusteltiin, hallitus haastaa jokaisen jäsenen tuomaan yhdistykseen yhden uuden jäsenen. Jäsenhakemuksen voi tehdä verkkosivuilta tai uuden potentiaalisen jäsenen voi tuoda tutustumaan toimintaamme kutsumalla hänet mukaan kuukausikokoukseen. Toiminnastamme kiinnostunut voi ilmoittautua tapahtumaan verkkosivujemme kautta.

Perinteiseen tapaan vuoden 2022 jäsenmaksut lähtevät jäsenistölle postitse huhti-toukokuussa ellei jäsenen kanssa ole sovittu muuta laskutuksesta. Jäsenmaksu pysyvät muuttumattomina eli vuosimaksu 70 €, kannatusmaksu 150 € ja vakinaisjäsenten kertamaksu 700 euroa. Liittymismaksua ei ole vuonna 2022.  Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, muistathan päivittää ne nyt lähettämällä sähköpostia info@liikemiesyhdistys.fi

Paljon onnea uudelle hallitukselle ja tervetuloa tapahtumiin!

Kuvassa vasemmalta takaa Antti Seppinen, Ani Luostarinen, Juha Einesalo, Minnaliisa Vehkala ja Jouni Riuttanen.
Edessä vasemmalta Johanna Hallikainen, Eira Vatanen ja Anne Pollari. Kuvasta puuttuu Mikael Karring.