Vuosikokouspäätöksiä 2021

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 23.03.2021. Hallituksen kokoonpano pysyy muuttumattomana. Toisin sanoen erovuoroiset hallituksen jäsenet jatkavat hallituksessa eli Antti Seppinen, Minnaliisa Vehkala, Jouni Riuttanen ja Mia Nygård-Peltonen. Ei erovuorossa hallituksessa olivat Anne Pollari, Mikael Karring, Johanna Hallikainen ja Juha Einesalo. He jatkavat luonnollisesti hallituslaisina. Hallituksen järjestäytymiskokous pidetään huhtikuussa.

Perinteiseen tapaan vuoden 2021 jäsenmaksut lähtevät jäsenistölle postitse huhti-toukokuussa ellei jäsenen kanssa ole sovittu muuta laskutuksesta. Jäsenmaksu pysyvät muuttumattomina eli liittymismaksu 40 €, vuosimaksu 70 € ja kannatusmaksu 150 €. Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, muistathan päivittää ne nyt lähettämällä sähköpostia info@liikemiesyhdistys.fi

Aurinkoista kevättä ja pysytään terveinä!