Suomen Liikemies-Yhdistys haluaa toivottaa hyvää alkanutta vuotta 2022! Uusi toimintavuosi käynnistyy 24.1 vierailulla musiikkimuseo Fameen.

Yhdistyksen vuosikokous on maanantaina 14.03.2022 klo 17:00 Suomalaisella Klubilla. Yhdistyksen vuosikokouksen yhteydessä valitaan uusi hallitus ja päätetään myös muista yhdistyksen sääntömääräisistä asioista.

Yhdistyksen hallitus kokoontuu vuoden aikana keskimäärin 10-12 kertaa tai toki tarpeen mukaan. Hallituksessa voit vaikuttaa perinteisen yhdistyksen tulevaisuuteen ja olla mukana kehittämässä toimintaa. Suomen Liikemies-Yhdistyksen hallituksessa pääset suunnittelemaan yhdistyksen tapahtumia ja muuta toimintaa. Yhdistyksen viestintä ja markkinointi kaipaavat myös lisää tekijöitä. Perinteinen yhdistyksemme tarvitsee uusia toiminnankehittäjiä ja vastuunkantajia.

Mikäli olet aktiivinen yhdistyksen jäsen ja kiinnostunut toimimaan hallituksessa, ota yhteyttä puheenjohtaja Antti Seppiseen (antti.seppinen@puukoti.fi tai puh. 050 4222 552) mahdollisimman pian, mutta viimeistään 15.02.2022. Vastaan mielelläni myös lisäkysymyksiin hallitusvastuusta ja mahdollisuuksista.

Yhdistyksen vuosikokousmateriaali tilinpäätöstietoineen tulee tänä vuonna nähtäviksi yhdistyksen jäsensivuille. Jäsensivuille pääset kirjautumaan verkkosivujemme etusivun oikeasta yläkulmasta “Jäsensivut“-painikkeen kautta. Henkilökohtaiset tunnukset sinulle on toimitettu syksyllä sähköpostitse. Mikäli sinulla on haasteita kirjautua jäsensivuille, ota yhteyttä toiminnanjohtajaan.

Yhdistyksen säännöt löytyy täältä