Antti Seppinen valittiin Suomen Liikemiesyhdistyksen puheenjohtajaksi yhdistyksen sääntömääräisessä vuosikokouksessa.

Seppinen valittiin aikoinaan 2010 yhdistyksen hallitukseen uutena jäsenenä Anne Bernerin kanssa pian Diili-voittonsa jälkeen. Seppinen on toiminut hallituksessa yhdeksän vuoden ajan ennen puheenjohtajakauttansa.

”Yhdistys on tarjonnut minulle henkilökohtaisesti upean polun kehittyä ja kasvaa hallituksessa vastuulliseen tehtävään. Suomen Liikemiesyhdistys on perinteitä kunnioittava liike-elämän vaikuttava verkosto. Olen saanut työskennellä hallituksessa upeiden eri alan ammattilaisten kanssa ja viimeisimpänä olen saanut tehdä töitä väistyneen puheenjohtajamme Esa Niemen kanssa. Nyt omalla kohdalla oli sopiva aikaa ottaa vastuullinen tehtävä vastaan. Tämä on yhdistystoimintaurani urani suurin haaste, johon tartun nöyränä, mutta luottavaisena. Uskon, että perinteikäs yhdistyksemme säilyy tulevaisuudessakin vetovoimaisena ja arvostettuna. Näissä tavoitteissa saan tukea koko yhdistyksemme aktiiviselta hallitukselta ja vanhoilta puheenjohtajilta.”, kertoo Seppinen.

Hallitukseen kuuluvat 2019 Henrik Ekman, Jussi Aikala, Anne Pollari, Mia Nygård, Jouni Riuttanen, Antti Seppinen, Minnaliisa Vehkala, Jessica Hynynen ja Mikael Karring. Hallituksen sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Eira Vatanen.

Suomen Liikemiesyhdistys (SLY) on perinteitä arvostava moderni verkosto, joka on perustettu jo vuonna 1896.  Liikemiesyhdistys perusti itse Kauppalehden ja sen keskeiset johtohenkilöt olivat myös vaikuttamassa mm. Kauppakorkeakoulun, Liikesivistysrahaston, Liikemiesten Kauppaopiston ja Suomen Kukkasrahaston syntyyn. SLY tarjoaa jäsenilleen monipuolisen foorumin liike-elämässä tarvittavien tietojen päivittämiseen sekä itsensä kehittämiseen. Yhdistyksen kuukausikokouksissa kuullaan suomalaisen elinkeinoelämän tunnettujen edustajien korkeatasoisia ja ajankohtaisia esityksiä, joiden pohjalta jäseniä aktivoidaan keskusteluun ja sosiaaliseen kanssakäymiseen. SLY edistää Vuoden Liikemies -valinnalla tuloksellista, pitkäjänteistä, vastuullista ja esimerkillistä johtamista suomalaisessa liike-elämässä. Yhdistyksessä on noin 500 jäsentä.

Lisätietoja:

Antti Seppinen, Suomen Liikemiesyhdistyksen puheenjohtaja, 050 4222552