Vuoden Yritysjohtaja julkistetaan 27.9.2021

Suomen Liikemies-Yhdistyksen syyskausi käynnistyy juhlavasti, kun Vuoden Yritysjohtaja julkistetaan yhteistyössä Aalto-yliopiston ja Kauppalehden kanssa.

Ilmoittautumismahdollisuudet ovat etänä webinaariin osallistuminen tai ilmoittautuminen paikanpäälle Aalto-yliopistolle, jonne mahtuu nykyisten kokoontumisrajoitusten mukaan 25 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Varapaikkoja on 25 ja ne otetaan käyttöön mikäli kokoontumisrajoitus muuttuu tai mikäli peruuntumisia tulee.

Juhlapuheen tilaisuudessa pitää vuorineuvos Taavi Heikkilä, joka on juuri aloittanut myös Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Executive in Residence -tehtävässä. Executive in Residence-tehtävien tarkoituksena on rakentaa yhteys käytännön liike-elämän ja koulun tutkimus- ja opetustyön välille.

Tilaisuudessa palkitaan myös kaksi ansioitunutta Aalto-yliopiston opiskelijaa.

Tilaisuuden juontaa Suomen Liikemies-Yhdistyksen puheenjohtaja Antti Seppinen.

Tervetuloa mukaan palkitsemaan Vuoden Yritysjohtaja!