SLY-Golf pelattiin 11.8.2021

Perinteinen SLY-Golf pelattiin tänä vuonna 11.8.2021 Tapiola Golfissa. Osallistujia oli noin 20 pelaajaa, sää suosi ja järjestelyt olivat erittäin onnistuneet.

Pelaajien antamat palautteet päivästä olivat todella positiivisia sekä oli mahtavaa tavata golfista innostuneita yhdistyksen jäseniä tänä vuonna ensimmäistä kertaa kasvotusten.

Tulokset:
Tänä vuonna erityisen kovalla pelipäällä oli Juha Einesalo, joka voitti pääkilpailun eli pistebogie sarjan 39 pistettä ja sai kotiinviemisiksi perinteisen kiertopalkinnon. Toiseksi pääkilpailussa tuli Päivi Kamensky 36 pisteellä. Oli erittäin hienoa nähdä Päivi mukana kilpailussa ja hän kehuikin, että peliseura oli niin loistavaa ettei kerrassaan voinut pelata huonosti. Kolmanneksi kilpailussa tuli Yrjö Lampinen (35 pistettä), joka pelasi samassa lähdössä Päivin kanssa. Lisäksi Juha voitti scratch eli lyöntipelisarjan 79 lyönnillä.

Lisäksi palkittiin erikoiskilpailusarjat, lähimmäs lippua sekä pisin draivi. Lähimmäs lippua kilpailun voitti erinomaisella lyönnillä Timo Merikaarto, joka pääsi puttaamaan birkkuputin 2,3 metrin päästä lipusta.

Pisimmän draivin vei tällä kertaa Juha Einesalo.

Isot onnittelut voittajille hallituksen puolesta.