Kuva: Pickala Golfin klubitalo.

Tänä vuonna SLY-Golf pelattiin Pickala Golfin Park -kentällä 11.8.2022. Kenttä oli huippukunnossa ja pelaajia hemmoteltiin aurinkoisessa mutta tuulisessa säässä.

125-vuotisen yhdistyksen juhlavuonna voittajaksi selvisi Teijo Talka, joka lopulta voitti Vuoden 2022 Liikemies Golffari kiertopalkinnon 40 bogie pisteellä. Suuret onnittelut Teijolle! Toiseksi pääkilpailussa tuli Nils-Henrik Wasenius ja kolmanneksi Päivi Kamensky.

1.  Teijo Talka 40 pistettä
  2.  Nils-Henrik Wasenius 39 pistettä
  3.  Päivi Kamensky 37 pistettä

Palaute tapahtumasta aiemmilta vuosilta on aina ollut positiivista ja tänä vuonna otettiin myös uusia pelimuotoja mukaan kilpailuun edellisvuosilta kerättyjen palautteiden perusteella. Uusi kilpailumuoto oli joukkuekilpailu, jossa otettiin joukkueen kaksi parasta pistebogie tulosta per väylä. Joukkuekilpailun tänä vuonna voittivat Erkki Pärssinen, Nils-Henrik Wasenius, Samuli Tuomikoski sekä Juha Einesalo tuloksella 90. Lisäksi myös toisena uutena kilpailumuotona tuli tänä vuonna yli 70-vuotiaille golffareille tarkoitettu Nissen Pysti. Tänä vuonna senioripalkinnon voitti itse pystin lahjoittaja Nils-Henrik Wasenius.

Erikoiskilpailussa tänä vuonna onnistuivat Kamenskyn perhe, sillä Päivi Kamensky voitti Lähimmäs lippua -kilpailun sekä Mika Kamensky pisimmän draivin.

Suuret onnittelut vielä Hallituksen puolesta voittajille sekä onnea menestystä liike-elämään sekä loppu golfkaudelle.

Kuva: Teijo Talka SLY-Golfin voittaja 2022
Kuva: Nils-Henrik Wasenius Nissen Pystin voittaja 2022