Puheenjohtajan kesätervehdys

Hyvää keskikesän juhlaa jäsenille perheineen & ystävineen!

Kiitos kaikille Suomen Liikemies-Yhdistyksen jäsenille kuluneesta keväästä. Olemme iloisia, että yhdistyksen 125-vuotisjuhlien jälkeen olemme palanneet takaisin normaaliin toimintaan koronarajoitusten poistuttua. Tänä vuonna olemme aktiivisesti halunneet omalta osaltamme tuoda esiin tapahtuma-, kulttuuri- ja museoaloja, jotka ovat huomattavasti kärsineet koronarajoitteista. Samalla teemalla tulemme jatkamaan syykaudenkin.
Uskomme, että syyskaudesta tulee erittäin mielenkiintoinen. Yhdistyksen syyskausi käynnistyy perinteisesti golfilla torstaina 11.8.2022 klo 13.00. Paikkana toimii tänä vuonna Pickala Golf Siuntiossa.

Vuoden Yritysjohtajan palkitsemisjuhla 2022 pidetään 19.9. alkaen klo 17.00 Aalto-yliopiston kampuksella Otaniemessä. Lisäksi tilaisuus striimataan viime vuosien tapaan. Muut syksyn tapahtumat ovat fyysisiä tilaisuuksia. Tarkempia tietoja tulevista tapahtumista löytyy yhdistyksen kotisivuilta www.liikemiesyhdistys.fi.
Hallitus on parhaillaan uudistamassa yhdistyksen strategiaa. Tavoitteenamme on edelleen jäsenkokemuksen kehittäminen ja laadukkaiden tilaisuuksien järjestäminen. Yhdistyksen keskeinen teema on tänä vuonna jäsenhankinta.

Toivotamme kaikki yhdistyksen jäsenet tervetulleiksi syksyn tilaisuuksiin. Lisäksi haluamme kannustaa jäseniämme kutsumaan potentiaalisia jäseniä omasta verkostostaan yhdistykseemme tilaisuuksiin. Toimintaamme pääsee tutustumaan juhlavasti esimerkiksi syksyn Vuoden Yritysjohtajan palkitsemisgaalassa.

Viime vuonna valitsimme ensimmäistä kertaan Vuoden Yritysjohtajan, Marimekon toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kaskon. Syksyn tilaisuudessa julkistetaan nyt toista kertaa Vuoden Yritysjohtaja. Uudistettu tunnustus jatkaa kunniakkaalla tavalla 40-vuotisen Vuoden Liikemies -tunnustuksen perinteitä.

Suomen Liikemies-Yhdistyksen puheenjohtaja

Antti Seppinen