SLY Golf 2024 pelattiin Espoon Golfseuran kentällä

Perinteinen Suomen Liikemiesyhdistyksen SLY GOLF 2024 pelattiin 28.8.2024  Espoon Golfseuran EGS:n kentällä.

Pelaajia hemmoteltiin loistavalla säällä, vaikka tuuli olikin todella kova ja olosuhteet haastavat. Kenttä oli viritetty todella vaikeaksi ja sen myös näki lippujen paikoista. Tänä vuonna osallistujia oli vain 12 pelaajaa, vaikka oli mahtavaa löytää ensi kertalaisia porukasta.

Pääkilpailumuotona pelataan aina henkilökohtainen pistebogie ja sen voittaja saa perinteisen kiertopalkinnon kotiinsa.

Tänä vuonna pääkilpailun voitti Juha Einesalo 36 pisteellä. Toiseksi kisassa tuli samalla pistemäärällä Teijo Talka. Risto Moll pääsi kolmannelle sijalle 34 pisteellä.

Erikoiskilpailuissa tapahtui jotain todella erikoista, sillä kukaan ei osunut greeniin lähimmäslippua kilpailussa eikä myöskään väylään pisin draivi kilpailussa. Näin pystyimme palkitsemaan laajemmalla joukolla myös muut sijat.

Tiimikilpailun voiton pokkasi ylivoimaisella voitolla tuloksella -5 Team Wasenius, joka koostui kiven kovasta kolmikosta: Nisse Wasenius, RIsto Moll sekä Kimmo Palmu.

Lyöntipelin voitti tänä vuonna Juha Einesalo tuloksella 85 lyöntiä ja toiseksi tuli Kimmo Palmu 102 lyönnillä.

Kuvassa SLY golfin tiimikilpailun voittajat (vasemmalta)
Nils-Henrik Wasenius, Kimmo Palmu ja Risto Moll