Vuosi- ja kuukausikokous 3/2024

Aika: ma 11.3.2024 klo 17:30
Paikka: Helsingin Suomalainen Klubi, Kansakoulunkuja 3, Helsinki
Ilmoittautuminen: ke 6.3.2024 klo 12 mennessä tarjoilujen vuoksi.

Kuukausikokous

Kuukausikokouksessa puhujana on Tuuli Koivu, pääekonomisti Nordeasta. Tuuli puhuu aiheesta Maailmantalous myllerryksessä.

Bio: Tuuli Koivu on toiminut kansainvälisen talouden ekonomistina Suomen Pankissa, Euroopan keskuspankissa ja valtiovarainministeriössä vuodesta 2001 alkaen. Hänen erityisalaansa on euroalue ja Kiina. Tuuli on väitellyt kauppatieteiden tohtoriksi vuonna 2012 Kiinan rahapolitiikasta.

Kuva: Tuuli Koivu

Vuosikokouksessa

käsitellään yhdistyksen säännöissä 20§ määrätyt asiat. Lisäksi esitellään ja keskustellaan Suomen Liikemiesyhdistyksen sijoituskatsaus ja vuoden 2024 budjetti.

ESITYSLISTA

Kokouksen avaus
Vuosikokouksen puheenjohtajan ja sihteerin valinta
Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
Vuosikokouksen pöytäkirjan tarkastajien ja ääntenlaskijoiden valinta
Hallituksen vuosikertomuksen, tuloslaskelman ja taseen käsittely sekä tilintarkastajan lausunnon käsittely, tilinpäätöksen vahvistamisesta ja hallitukselle myönnettävästä vastuuvapaudesta päättäminen
Otetaan keskusteltavaksi hallituksen tekemät ehdotukset sekä jäsenten hallitukselle tekemät ennakkokysymykset
Kunniajäsenten valinta
Hallituksen jäsenten lukumäärän päättäminen ja jäsenten valitseminen hallitukseen erovuoroisten ja eroavien jäsenten tilalle
Valitaan tilintarkastaja
Sijoituskatsaus ja vuoden 2024 budjetin esittely
Päätetään jäsenten liittymismaksu, vuosimaksu, kannatusmaksu ja vakinaisjäsenten kertamaksu
Muut asiat
Kokouksen päättäminen

Yhdistyksen vuosikokousmateriaali tilinpäätöstietoineen tulee tänä vuonna nähtäviksi yhdistyksen jäsensivuille viimeistään perjantaina 8.3.2024. Jäsensivuille pääset kirjautumaan verkkosivujemme etusivun oikeasta yläkulmasta ”Jäsensivut”-painikkeen kautta. Henkilökohtaiset tunnukset sinulle on toimitettu syksyllä sähköpostitse. Mikäli sinulla on haasteita kirjautua jäsensivuille, ota yhteyttä toiminnanjohtajaan.

Yhdistyksen säännöt löytyy täältä

Yhdistys tarjoaa iltapalan.