Vuoden Yritysjohtajan palkitsemisjuhla 2021

PÄIVÄMÄÄRÄ: Maanantai 27.9.2021

AIKA: 17:00 – 18:30 (webinaari) sekä Aalto-yliopistolla palkitsemisjuhla jatkuu cocktailtilaisuutena klo 20 asti.

PAIKKA: Aalto-yliopisto kauppakorkeakoulu, Ekonominaukio 1 ja salit V001 ja V002 sekä virtuaalitapahtuma

Suomen Liikemies-Yhdistyksen syyskausi käynnistyy juhlavasti, kun julkistamme Vuoden Yritysjohtajan yhteistyössä Aalto-yliopiston ja Kauppalehden kanssa.

Ilmoittautumismahdollisuudet ovat etänä webinaariin osallistuminen tai ilmoittautuminen paikanpäälle Aalto-yliopistolle. Aalto-yliopistolle otetaan uusien kokoontumisrajoitusten puitteissa 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumisaika Aalto-yliopistolla pidettävään juhlaan on päättynyt.

Webinaariin pääsee osallistumaan maanantaina 27.9. tämän linkin kautta

Juhlapuheen tilaisuudessa pitää vuorineuvos Taavi Heikkilä, joka on juuri aloittanut myös Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Executive in Residence -tehtävässä. Executive in Residence-tehtävien tarkoituksena on rakentaa yhteys käytännön liike-elämän ja koulun tutkimus- ja opetustyön välille.

Tilaisuudessa palkitaan myös kaksi ansioitunutta Aalto-yliopiston opiskelijaa.

Tilaisuuden juontaa Suomen Liikemies-Yhdistyksen puheenjohtaja Antti Seppinen.

Tervetuloa!