Vuoden Yritysjohtajan palkitsemisjuhla 2022

AIKA: maanantai 19.9.2022 klo 17–18.30. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoululla tai etänä. Tilaisuus jatkuu Kauppakorkeakoululla cocktailtilaisuutena klo 20 asti.
PAIKKA: Aalto-yliopisto kauppakorkeakoulu, Ekonominaukio 1, Saastamoisen säätiön sali ja Jenny ja Antti Wihurin rahaston sali sekä virtuaalitapahtuma.
SAAPUMINEN/PYSÄKÖINTI: Suosittelemme saapumista julkisilla kulkuneuvoilla. Lähin metroasema on Aalto-yliopiston asema, jolta pääsee Kauppakorkeakoululle parhaiten Tietotien uloskäynnin kautta:
• Valitse Tietotien uloskäynti: käänny ulkona oikealle ja kävele Tietotietä alas Ekonominaukiolle (n. 150 m)
• Aalto-yliopiston metroaseman läheisyydessä pysähtyy myös useita busseja, kuten bussinumerot 111, 550, 510, 552 ja 555.
• Kauppakorkeakoulua vastapäätä on muutama vieraspaikka autoille (os. Tietotie 1), lisää vieraspaikkoja löytyy Dipolin (os. Otakaari 24) läheisyydestä
• Otaniemessä on käynnissä Raide-Jokerin rakentamiseen liittyviä tietöitä, joten pysäköintijärjestelytkin muuttuvat tiuhaan. Pyydämme noudattamaan voimassa olevia ohjeita ja varaamaan liikkumiseen vähän tavallista enemmän aikaa.
MUUTA: Tilaisuuden lähestyessä tarkastelemme koronatilannetta ja mahdollisesti siitä aiheutuvaa maskisuositusta.
ILMOITTAUTUMINEN: Ilmoittautuminen tilaisuuteen paikan päälle Kauppakorkeakoululle on päättynyt (su 11.9.2022). Virtuaalitapahtumaan voit ilmoittautua oheisen linkin kautta.

Suomen Liikemies-Yhdistyksen syyskausi käynnistyy juhlavasti, kun julkistamme Vuoden Yritysjohtajan yhteistyössä Aalto-yliopiston ja Kauppalehden kanssa

Avauspuheenvuoron tilaisuudessa pitää työeläkevakuutusyhtiö Varman toimitusjohtaja, kauppatieteiden tohtori Risto Murto.

Tilaisuudessa palkitaan myös kaksi ansioitunutta Aalto-yliopiston opiskelijaa.

Tilaisuuden juontaa Suomen Liikemies-Yhdistyksen puheenjohtaja Antti Seppinen.

Ilta jatkuu cocktailtilaisuudella, jossa taustamusiikista vastaavat Riina Hellsten ja Hanna Pasternack Vaskivuoren lukiosta.

Tervetuloa!

Kuva: Risto Murto