Aika: 28.1.2023 klo 14.
Paikka: Heureka, Tiedepuisto 1, 01300 Vantaa. Kokoustilat Alfa, Beta ja Gamma.
Saapuminen ja liput: Jokainen perhe ilmoittautuu lipunmyynnissä. Kertokaa, että olette SLYn porukkaa, niin saatte tarrat. Jos sinulla on Museokortti käytäthän sitä. Ilmoittautuessa kysytään aikuisten lisäksi lasten iät (alle 5 v. ja 5-17 v.)
Yleisöpaikoitus: Kuninkaalantie 5, 01300 Vantaa. Tarkempi saapumisohje.
Ilmoittautuminen: Max 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä, max 5 henkilöä per jäsen. Ilmoittautumiset/perumiset su 22.1.2023 klo 21 mennessä.

ILMOITTAUTUMINEN TILAISUUTEEN ON PÄÄTTYNYT

Tervetuloa yhdistyksen tarjoamaan perhetapahtumaan Heurekaan!

Aloitamme yhteisellä kokoontumisella ja juomme yhdessä iltapäiväkahvit/-teet/-mehut meille varatussa tilassa. Saamme aluksi lyhyen esittelyn näyttelyyn, jonka jälkeen on vapaata tutustumista Heurekaan. Näyttelyissä kiertelee myös innoittajia, jotka kertovat mielellään näyttelykohteista enemmän.
Heurekaan on hyvä varata aikaa 3-4 tuntia. Heureka sulkeutuu klo 18.

Viikonloppuisin Heurekassa on maksuttomia yleisöesityksiä, mm. Rottien
ruokintanäytöksiä ja mahdollisuus käydä tekemässä laboratorio-koe, myös
Tiedeteatteriesityksiä tai Tiedettä pallolla -kohteen esityksiä on ollut
tarjolla. Nämä yleisöesitykset varmistuvat lähempänä ajankohtaa ja niistä löytyy tietoja täältä.
Vierailumme aikana planetaario on suljettuna ilmastointiremontin vuoksi ja yksi
näyttelyalue on pois tarjonnasta näyttelyvaihdoksen vuoksi (SuperPUU -näyttely).

Toivottavasti nähdään tammikuussa!