Aika: maanantai 16.05.2022 klo 17:00-20:00 (Huom! tilaisuus on siirtynyt helmikuusta toukokuulle)
Paikka: Hilton Helsinki Kalastajatorppa, Merisali I, Kalastajatorpantie 1, 00330 Helsinki
ILMOITTAUTUMINEN TILAISUUTEEN ON PÄÄTTYNYT: Ilmoittautuminen su 1.5.2022 mennessä tarjoilujen vuoksi.

Kuukausikokouksen puheenvuorot pitävät Anniina Raatikka (toimitusjohtaja, Huikea Tapahtumatuotanto) sekä Jouni Riuttanen (SLY 125-vuotisjuhlan projektipäällikkö).

HUSin johtoryhmä arvioi pandemian kestävän vielä jopa 4-5 vuotta – kuinka kohtaamme toisiamme tulevina vuosina? Millaisia vaihtoehtoja on järjestää terveysturvallisia tapahtumia? Suomen Liikemies-Yhdistys 125 vuotta – kuinka koronapandemia huomioitiin tapahtumatuotannossa ja miten se vaikutti tapahtumapäivään? Kuinka kohtaamisiin perustuva yhdistystoiminta säilyttää elinvoimaisuutensa jatkossa?

Tilaisuudessa tarjoamme perinteikästä Meritorpan lohikeittoa.

Bio:
Puhujana Huikea Tapahtumatuotannon toimitusjohtaja Anniina Raatikka. Huikea on kahdeksan vuotta toiminut tapahtumatoimisto, jonka erityisosaamista on myynnillisten tapahtumien tekeminen: se, miten tapahtuma sitouttaa asiakkaita, generoi euroja tai parantaa tulosta. Huikeita tapahtumamahdollisuuksia: https://huikea.net/tapahtumatuotanto/