Vaikuttamistyön ytimessä: vierailu eduskuntaan

Aika: 27.2.2024 klo 17.45
Paikka: Eduskunta, Mannerheimintie 30, Helsinki
Ilmoittautuminen: mukaan mahtuu 40 ensimmäistä ilmoittautujaa. Tilaisuus on täynnä ja ilmoittautuminen on päättynyt.

Tervetuloa eduskuntaan!

Kolmannen kauden kansanedustaja, Saara-Sofia Sirén Kokoomuksesta toimii johdattajanamme Eduskuntavierailulla 27.2.2024.

Saara-Sofia on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri (KTM, kansainvälinen liiketoiminta) sekä filosofian maisteri (FM, tulevaisuuden tutkimus). Aikanaan jo hänen opinnoissaan korostuivat samat aiheet, jotka hän on pitänyt mukanaan myös vaikuttamistyössä: kestävä kehitys, yhteiskuntavastuu ja kansainvälisyys.

Tällä hetkellä Saara-Sofian toimielinjäsenyyksiin ja tehtäviin kuuluvat mm: Puhemiesneuvoston, Suuren valiokunnan ja Ympäristövaliokunnan jäsenyydet sekä Työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan puheenjohtajuus.

Lämpimästi tervetuloa!

Kuva: Saara-Sofia Sirén