Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu kutsuu Suomen Liikemies-Yhdistyksen jäsenet Better Business – Better Society etäseminaariin.

Torstaina 17. helmikuuta 2022 klo 17.00-18.00. Alussa on asiaa kauppakorkeakoulun alumneille.

Seminaarissa Emma-Riikka Myllymäki (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen apulaisprofessori) johdattaa meidät aiheeseen “Vain laadukkaalla kestävyysraportoinnilla on merkitystä”. Myllymäen kanssa aiheesta keskustelemassa on
Jani Alenius (Head of Climate Change and Sustainabillity, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumni).

Kestävyysraportoinnin saralla tapahtuu tällä hetkellä paljon. Tähän liittyvät erityisesti kasvava sidosryhmien kysyntä sekä sääntelyuudistukset kuten EU:n valmisteilla oleva direktiivi kestävyysraportoinnista. Seminaarissa keskustellaan muun muassa näistä kehityssuunnista raportoinnin laadun valossa. Keskustelun fokuksessa on, mitä on laadukas raportointi ja miksi sillä
on merkitystä. Seminaarin kieli on suomi.

Lue lisää seminaarista verkkosivuilta https://www.aalto.fi/fi/tapahtumat/better-business-better-society-seminaari-vain-laadukkaalla-kestavyysraportoinnilla-on.

Voit lähettää puhujille kysymyksiä ennakkoon Presemo-alustan kautta Link: https://presemo.aalto.fi/kestavyysrapostointi.

Lähetämme ilmoittautuneille suoran striimilinkin 1-2 päivää ennen seminaaria.

Mikäli teillä on kysymyksiä tapahtumasta, olettehan yhteydessä: alumni-biz@aalto.fi

Lämpimästi tervetuloa etäseminaariin!

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumnisuhteet