Toukokuun kuukausikokous ja yritysvierailu Laureaan

Jouni Koski kuva[58414]

• maanantai | 13.5.2019
  • Laurea-ammattikorkeakoulu, auditorio 1 krs., Ratatie 22, 01300 Vantaa.

Tervetuloa yritysvierailulle Laureaan!

Ilmoittaudu tästä.

Ilmoittautumiset to 9.5.2019 klo 10 mennessä.

Kuukasikokouksen jälkeen tutustumme Laurean toimintaan teemoilla:

”Ammattikorkeakoulut aluekehityksen – yritysten toimintaedellytysten ja menestyksen mahdollistajina”, Jouni Koski, rehtori, toimitusjohtaja

”Turvallisuusjohtaminen asiantuntijaorganisaatiossa -  riskien tunnistamisesta ennakoivaan jatkuvuuden hallintaan”, Tiina Ranta, turvallisuusjohtaja

Esitysten jälkeen iltapala ja verkostoitumista.

Rehtori, toimitusjohtaja Jouni Koski, Laurea-ammattikorkeakoulu

Jouni KoskiFT Jouni Koski on toiminut Laurea-ammattikorkeakoulun rehtorina ja toimitusjohtajana 1.2.2014 lähtien. Vetovoimaisessa, lähes 8000 opiskelijan ammattikorkeakoulussa työskentelee Uudellamaalla n. 530 kokoaikaista asiantuntijaa kuudella kampuksella Espoossa (Leppävaara ja Otaniemi), Vantaalla, Lohjalla, Hyvinkäällä ja Porvoossa. Laureassa tahtotilana on, että oppiminen ja työelämä kulkevat aina käsi kädessä. Kaikilla koulutusaloilla opiskelussa keskeisessä osassa ovat työelämän tarpeista tulevat aidot toimeksiannot, kuten projektit ja kehittämistehtävät. Tästä syystä opiskelu Laureassa tarjoaa opiskelijoilleen monipuoliset mahdollisuudet rakentaa tulevaisuuttaan yhdessä työelämän kanssa. Opiskelijat työllistyvät erinomaisesti tiiviin työelämäyhteistyön ansiosta, sillä käytännönläheinen opiskelutapa sekä opintoihin kuuluvat aidot työelämäprojektit varmistavat opiskelijoiden verkostoitumisen ja työelämätaitojen karttumisen.

Turvallisuusjohtaja Tiina Ranta, Laurea-ammattikorkeakoulu

Tiina RantaKokonaisturvallisuuden osaaja ja valtakunnallisesti palkittu kehittäjä Tiina Ranta toimii Laurea-ammattikorkeakoulussa turvallisuusjohtajana. Hänen vastuullaan on niin strateginen kuin myös operatiivinen turvallisuusjohtaminen yhteistyössä muiden Laurean toimijoiden kanssa. Hän on kehittänyt korkeakoulujen ja oppilaitosten turvallisuusjohtamista merkittävästi myös toimisessaan jo vuosia Ammattikorkeakoulujen Rehtorineuvosto Arene ry:n turvallisuusverkoston puheenjohtajana. Lisäksi Tiina Ranta on aktiivinen kirjoittaja ja on julkaissut paljon arjen turvallisuustyön kehittämisestä korkeakouluissa ja oppilaitoksissa. Tärkeää näissä julkaisuissa on se, että ne ovat vapaasti ja ilmaiseksi saatavilla netistä, mikä mahdollistaa tuen kaikille kouluille sekä oppilaitoksille oman arjen turvallisuustyönsä kehittämiseen.

Saapumisohje:

Laurean Tikkurilan kampus sijaitsee osoitteessa Ratatie 22, Vantaa, Tikkurilan rautatieasemaa ja kauppakeskus Dixiä vastapäätä, joten junalla tai linja-autolla saapuminen on helppoa. Asemalta kävelee alle 5 minuuttia kampukselle. Valitettavasti Laurealla ei ole omia parkkipaikkoja autolla saapuville, mutta auton voi maksutta jättää junaradan toiselle puolelle parkkialueelle, kiekolla 12h (Jokiniemenkatu 65 – 70, Vantaa). Alikulun kautta pääsee suoraan kampukselle. Sen lisäksi maksullisia paikkoja löytyy Kauppakeskus Dixin parkkihallista ja Tikkurilan kirjaston edustalta (Lummetie 3-5, Vantaa).