Tapahtumat Seuraava tapahtuma
tuntia

taru_paivikeTaru Päivike

KTT, sarjayrittäjä

Yrittäjyys on ollut osa elämääni. Ensimmäisen valomainoksia ja ikkunatarroja valmistavan yrityksemme perustimme Viroon ja sen tytäryhtiön Suomeen vuonna 1993. Sen jälkeen olen ollut pääasiassa koulutus- ja konsultointiyrittäjänä eri yhtiöissä. Olen toteuttanut useiden PK-yritysten yrityskauppoja tai omistajanvaihdoksia. Olen asunut kolmessa eri Euroopan maassa, joten kansainvälisyys on luontevaa.

Olen toiminut yli 6 vuotta valtakunnallisen yrittäjäjärjestön johtajana, jossa organisaationi sai kansallisen Konsta keksintö- ja innovaatiopalkinnon 2012. Yrittäjäjärjestössä tehtäviini kuului myös alkavien yrittäjien neuvonta ja rahoituslausuntojen laatiminen Finnveralle.

Luottamustehtävät: Helsingin Yrittäjät – Töölön Yrittäjät, hallituksen puheenjohtaja (10/2016 alkaen)

Verkkosivut: www.tarupaivike.fi
Linkedin: https://fi.linkedin.com/in/tarupaivike

Harrastukset: laskettelu, purjehtiminen/veneily, pianonsoitto, musiikkikonsertit ja muut kulttuuririennot, mentorointi, ilmailu, golf, matkailu