Tapahtumat Seuraava tapahtuma
päivää
tuntia

Juhani_SirenJuhani Sirén

B. Soc.Sc., kansantaloustiede, kv. bisnesyrittäjä.

Onnistuminen = innostumista, innostamista, asennetta ja aitoa tekemistä.

Juhani Sirénillä on yli 15 vuotta kansainvälistä kokemusta designin, kaupan ja median alalta sekä kansainvälisten kontakti-, jakelu- ja yhteistyöverkoston kehityksessä. Founder ja toimitusjohtaja viime vuosien kansainvälisesti palkituimmassa suomalaisessa design-yhtiössä, Magisso Oy:ssä ja sen tytäryhtiössä Magisso North America, Inc:ssa. Henkilökohtaisesti avannut jakelukanavia yli 20 maahan retail-, b2b- ja horeca-segmenteille.

Ennen siirtymistä design-alalle, työskenteli City-lehdessä toimituspäällikkönä vastaten kuuden Cityn alueellisen painoksen päätoimittamisesta ja kv. artikkeleista.

Luottamustehtävät: Suomen Liikemiesyhdistys ry:n hallitus, Tonfisk Design Oy:n hallitus, Magisso Oy:n ja Magisso North America, Inc:n hpj.

AmCham Finland ry palkitsi hänet vuonna 2014 Amchampion-tittelillä.

Harrastukset: Bisnesideoiden sparraaminen, start up -yritysten coachaus, kaiken maailman joukkueurheilu, hyvä ruoka ja musiikki, suomalaisten sananlaskujen vihaaminen.

Linkedin: fi.linkedin.com/in/juhanisiren

Takaisin Mentorointi -sivulle