Tapahtumat Seuraava tapahtuma
päivää
tuntia

Eira_Vatanen_NewEira Vatanen

Ekonomi, KTM, Certified Business Coach, Hyväksytty Hallituksen jäsen kurssin suorittanut (syksyllä 2016 tavoitteena suorittaa HHJ tentti), ”Digivalmiuskysely” -pop-up projektin omistaja ja hän etsii uusia haasteita.

Eira on tuloshakuinen ihmisten sekä organisaatioiden kehittäjä, muutosagentti ja coach.

Hänellä on yli 15 vuoden kansainvälinen ja business controllerin kokemus eri toimialoilta, 10 vuoden kokemus startegisesta hankinnasta ja viiden vuoden kokemus liiketoiminnan kehitys- ja ICT-tehtävistä. Hänellä on kokemusta yrityksistä, jotka ovat muuttuneet tuoteyrityksestä palveluyritykseksi. Lisäksi hänellä on kokemusta järjestötoiminnasta. Eira johti vuonna 2010 Espoon nuorkauppakamaria. Tällä hetkellä Suomen Liikemiesyhdistys ry:n hallituksen jäsen, intohimoinen mentor ja coach, Teollisen Internetin ja IoT:n opiskelija Aalto EE:ssä sekä pop-up projektin omistaja ”Digivalmiuskysely”, joka on tarkoitettu yritysten hallituksille sekä toimitusjohtajille. Projektissa on yhteistyökumppanina Teknologiateollisuus ry.

Eira on työskennellyt mm. S-ryhmän useilla eri toimialoilla, Kone Oy:ssä, Nokia Oyj:ssä, Microsoft Mobile Oy:ssä, Raisio Chemicals S’poressa. Hän on asunut ja työskennellyt Singaporessa ja Kaakkois-Aasiassa lähes neljä vuotta.

Luonteeltaan hän on energinen, sisukas ja eteenpäin katsova visionääri. Liiketoiminnan kehittäminen, strategiatyö, johtoryhmän/hallitustyöskentelyn kehittäminen, sekä yksilöiden kehittäminen ja täyden potentiaalin löytäminen tavoitehakuisesti ja mitaten ovat lähellä Eiran sydäntä.

LinkedIn: fi.linkedin.com/in/eiravatanen

Takaisin Mentorointi -sivulle